Đồ ăn tốt cho sức khỏe

According to MJ’s LinkedIn, he has been working as an interior designer for Two Chicks and a Hammer since 2019. In addition to working on Good Bones, MJ is involved in a couple of other HGTV renovation series. MJ lists the reality shows Small Space Big Potential and Rock the Block as other projects he works on. MJ details more about his career on his Instagram account, @michaeljeffreydesign. On Instagram, MJ has shared over 1,600 posts with his 10,300 followers. Most of MJ’s posts are dedicated to the work he and the Indianapolis-based Good Bones team completed on TV. From his favorite decor to behind-the-scenes knowledge on how the Two Chicks and a Hammer team succeeded with a renovation, MJ’s Instagram is a must-follow for Good Bones fans that want an inside look at the reality star’s creative process.

Good Bones MJ Coyle Karen Mina

In addition to sharing about his tasteful interior design career, MJ posts about his family on Instagram. On May 15, 2019, MJ got married to his husband. MJ shared a now-deleted picture with a loving caption, celebrating his wedding anniversary with his husband a year later, according to Distractify. The famous interior designer wrote, “Happy anniversary Mr. Merkley! We’ve accomplished so much this year. It’s out of control how much we can do together. Thank you for being the most understanding husband EVER. Thank you for letting me be completely crazy and not even batting an eye.” The Good Bones season 6 designer and “Mr. Merkley” don’t have any children, but they do have two adorable dogs that are often featured on MJ’s social media. See the happy couple below:

Theo LinkedIn của MJ, anh ấy đã làm việc với tư cách là nhà thiết kế nội thất cho Two Chicks and a Hammer từ năm 2019. Ngoài làm việc trên Good Bones, MJ còn tham gia vào một số chuỗi cải tạo HGTV khác. MJ liệt kê các chương trình truyền hình thực tế Small Space Big Potential và Rock the Block như những dự án khác mà anh ấy thực hiện. MJ thông tin chi tiết hơn về sự nghiệp của mình trên tài khoản Instagram của anh ấy, @michaeljeffreydesign. Trên Instagram, MJ đã chia sẻ hơn 1.600 bài đăng với 10.300 người theo dõi của mình. Hầu hết các bài đăng của MJ đều dành riêng cho công việc mà anh và nhóm Good Bones có trụ sở tại Indianapolis đã hoàn thành trên TV. Từ phong cách trang trí yêu thích của anh ấy đến kiến ​​thức hậu trường về cách nhóm Two Chicks and a Hammer đã thành công với việc cải tạo, Instagram của MJ là một địa chỉ cần phải theo dõi đối với những người hâm mộ Good Bones muốn có cái nhìn sâu hơn về quá trình sáng tạo của ngôi sao truyền hình thực tế.

Tốt xương MJ Coyle Karen Mina

Ngoài việc chia sẻ về sự nghiệp thiết kế nội thất trang nhã của mình, MJ còn đăng tải về gia đình của mình trên Instagram. Vào ngày 15 tháng 5 năm 2019, MJ đã kết hôn với chồng của mình. MJ đã chia sẻ một bức ảnh hiện đã bị xóa với chú thích đầy yêu thương, kỷ niệm ngày cưới của anh ấy với chồng một năm sau đó, theo Distractify. Nhà thiết kế nội thất nổi tiếng đã viết: “Chúc mừng kỷ niệm anh Merkley! Chúng ta đã đạt được rất nhiều thành quả trong năm nay. Không thể kiểm soát được chúng ta có thể cùng nhau làm được bao nhiêu. Cảm ơn anh đã là người chồng thấu hiểu nhất BAO GIỜ. Cảm ơn anh đã cho em được trọn vẹn điên rồ và thậm chí không đánh mắt. ” Nhà thiết kế của Good Bones mùa 6 và “Mr. Merkley” không có con, nhưng họ có hai chú chó đáng yêu thường được giới thiệu trên mạng xã hội của MJ. Ngắm cặp đôi hạnh phúc dưới đây: